Oj vad tiden går!

Oj sommnade efter det förra inlägget och vaknade för ungefär 40 minuter sen. Inte bra det... Nu får jag ångest för att jag var uppe så sent i går. Men jag sov inte ensamm ;) jag sov med min söta Prinsessa som desutom jamar och sparkar i sömnen, värre än min syster ju! :)

stina
Sötare kan man inte vara Princess ♥
Nu måste jag:
  • Ta mina mediciner ( 3 timmar sena :S )
  • Duscha
  • Städa mitt rum så jag kan -->
  • PLUGGA
skola
Inte lite plugg man har att göra då :/

PPUSS ♥

Kommentarer
Postat av: ssandra

det är inte jag som sjunger, det är en annan tjej som heter saga husberg tror jag att hon hette :)



Du hade en fin blogg:)

2011-05-19 @ 19:00:33
URL: http://iliesowell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0